Η διαδικασία της χρήσης τουαλέτας (όπως και όλων σχεδόν των δραστηριοτήτων, π.χ. πλύσιμο χεριών) είναι ένα πολυσύνθετο καθημερινό έργο που, σε πολλές περιπτώσεις, χρειάζεται να το σπάσουμε σε μικρότερες δραστηριότητες. Ο χωρισμός αυτός προσφέρει μία καλύτερη και πιο ξεκάθαρη σειροθέτηση, που σε συνδυασμό με την οπτικοποίηση των επιμέρους έργων βοηθά στην ολοκλήρωση του στόχου. Ωστόσο, επειδή οι δεξιότητες και οι σωματικές λειτουργίες του εκάστοτε παιδιού είναι ξεχωριστές, τόσο ο αριθμός των επιμέρους δραστηριοτήτων, η επιλογή των εικόνων αλλά και ο τρόπος εκπαίδευσης διαφέρει ριζικά για κάθε πρόσωπο.
Παρακάτω, μπορείτε να βρείτε μία πρώτη ματιά στην οπτικοποίηση τη χρήσης της τουαλέτας. Προσαρμογές και διαβαθμίσεις για κάθε παιδί και κάθε τάξη καλό θα ήταν να γίνονται.
Εργοθεραπευτής, ΜΕd
Κριτική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών
Εμψυχωτής Θεατρικού Παιχνιδιού
Ενδεικτική Βιβλιογραφία
Burke, J. P.
& Schaaf, R. C.
& Hall, T. B. L. (2008).
Family Narratives and Play Assessment. In L. D. Parham & L. S. Fazio
(Eds.), Play in Occupational Therapy for Children. St. Louis: Mosby
Elsevier.
Γενά, Α. (2002). Αυτισμός και διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Αξιολόγηση, διάγνωση, αντιμετώπιση. Αθήνα: Αυτοέκδοση.
Coyne, P., et.al (1999). Developing leisure time skills for persons with autism: A practical approach for home, school, and community. Arlington: Future Horizons.
Howlin, P. (1998). Children with autism and Asperger syndrome: A guide for practitioners and carers. New York, NY: John Wiley and Sons.
Μπαμίδης Π., Κωνσταντινίδης, Ε., (2009). An affective computing platform for edu-cating autistic persons. Proceedings of the 2nd International Conference on Pervasive Technologies Related to Assistive Environments. Retrieved on 24, October,2019, from www.cs.ucy.ac.cy/.../DOCS/BamidisCyprusWorkshopNov2008-autism.pdf
Powell, S. (2000). Helping Children with Autism to Learn. London: David Fulton Publishers.